آزمون کارشناسی ارشداخبار دانشگاه پیام نوراخبار دانشگاه هاثبت نام آزمون ها

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

به گزارش دادرسی ؛

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور که پیش تر از دهم اسفند ماه به مدت ده روز آغاز و در روز بیستم اسفند ماه 1400 به پایان رسید، ثبت نام این آزمون تا پنج روز دیگر یعنی تا 25 اسفند 1400 تمدید شد.

بنابراین تمامی داوطلبان و علاقمندان به شرکت درآزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش تا روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه اقدام نمایند.

براساس شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هر متقاضی یا داوطلب تنها می تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و در آزمون شرکت به عمل بیاورد.

لطفاً قبل از ثبت نام ابتدا به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام بپردازید و در صورت دارا بودن شرایط مندرج در دفترچه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه کارت اعتباری ثبت نام در آزمون و سپس مراحل بعدی اقدام نمایید.

 

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه شده که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با دقت درج نمایند. توجه داشته باشید که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر ۲۰ درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.

لطفاً در درج اطلاعات ثبت نامی خود  ضروری است دقت لازم و کافی را داشته باشید به همین دلیل توصیه ما این است که مطابق شیوۀ مندرج در دفترچه راهنما ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضا نامه  اقدام و سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات لازم را براساس بند های نرم افزاری ثبت نام وارد نمایید.

آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور 1400 براساس پیش بینی های به عمل آمده در روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار می گردد. متقاضیان و داوطلبان ضروری است که از روز سه‌شنبه مورخ 21 تیر ماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۳ تیر با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهدهف دریافت و تهیه پرینت کارت ورود و شرکت در آزمون اقدام نمایند. 

آن دسته از شرکت کنندگانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند، می بایست در مرحله مشاهده و پرینت کارت با وارد شدن به قسمت ویرایش اطلاعات ، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسی خود اقدام  کنند.

از آنجایی که معدل کارشناسی دارای تأثیر بیست درصدی (20%) در نمره کل داوطلبان می باشد لذا در وارد کردن آن دقت لازم را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا