اخبار دانشگاه پیام نور

جزئیات ثبت‌نام ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور

به گزارش دادرسی نت:

جزئیات ثبت‌نام ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در پی انتشار اطلاعیه ای در خصوص جزئیات ثبت نام ترم تابستان این دانشگاه اعلام کرد:

کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی این دانشگاه می‌توانند از تاریخ 15 لغایت 25 تیرماه 1401 با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌ های کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به انتخاب واحد برای ترم تابستانی خود اقدام نمایند.

همچنین تمامی دانشجویان می‌توانند از 12 تا 15 تیرماه برای ثبت درخواست مهمانی به سیستم گلستان مراجعه نموده و پذیرش و ثبت‌نام مهمان دانشجویان از سایر دانشگاه‌ ها نیز تا بیستم تیرماه در مراکز و واحدهای اجراکننده امکان پذیر خواهد بود.

کلاس‌های آموزشی دروس نظری صرفاً به صورت الکترونیکی در سطح کشور، منطقه، استان و در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه می‌شود و ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نخواهد بود،همچنین درس جزء سی قرآن کریم به صورت عادی و بدون استاد ارائه می‌شود.

برگزاری کلاس های الکترونیکی این دانشگاه از 24 تیر لغایت 24 مردادماه خواهد بود.

تاریخ برگزاری امتحانات متمرکز ترم تابستان دانشگاه پیام‌نور از 26 مرداد آغاز می‌شود و تا اول شهریور ماه ادامه دارد و حذف و اضافه دروس در ترم تابستان امکان پذیر نخواهد بود.

امتحانات پایان ترم تماهی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در ترم تابستان این دانشگاه به صورت حضوری و از تاریخ 26 مردادماه تا یکم شهریور ماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا