اخبار وکلای دادگستری

شکایت از اسکودا به اتهام گرانفروشی توسط فرشید فرحناکیان

شکایت از اسکودا به اتهام گرانفروشی

شکایت از اسکودا به اتهام گرانفروشیفرشید فرحناکیان از اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در حساب رسمی خود در ایکس (توییتر سابق) از طرح شکایت از اسکودا به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت 1402 خبر داد.

این عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار تصویر اخطاریه سازمان تعزیرات حکومی اعلام کرد که در پی شکایت وی از اسکودا پرونده ای با موضوع گرانفروشی این اتحادیه در شعبه 63 تعزیرات حکومتی تهران تشکیل و در حال رسیدگی است.

براساس تصویر این ابلاغیه اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری از بیست و چهارم مهرماه به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا وکیل یا نماینده حقوقی این اتحادیه همراه ارائه مدارک اعلامی در این اخطاریه اعم از اساسنامه، آگهی تاسیس، قرارداد ها، معرفی نامه و … به شعبه 63 تعزیرات حکومتی مراجعه کند و یا لایحه ای ارسال نماید.

فرحناکیان از اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مدعی شد که در صورت محکومیت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری به جریمه ای به مبلغی حدود 200 میلیارد ریال محکوم خواهد شد.

فرحناکیان در حساب شخصی خود در توییتر درخصوص شکایت از اسکودا نوشت:

براساس شکایتی که به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ کردم نتیجه کارشناسی این ادعا در سازمان حمایت از مصرف‌کننده در شعبه ۶۳ بدوی تعزیرات حکومتی تهران در حال رسیدگی می‌باشد.

حسب اعلام در صورت محکومیت، اسکودا مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا