آزمون مترجمان رسمیآزمون های استخدامیثبت نام آزمون هافرصت های شغلی

مهلت ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمی 1401 تمدید شد

به گزارش دادرسی نت؛

مهلت ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمی 1401 تمدید شدبر اساس آگهی ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه در سال 1401 ، مهلت ثبت‌نام از 22 تا 31 خرداد تعیین شده بود اما سپس سنجش با منتشر کردن اطلاعیه از تمدید مهلت ثبت نام آزمون مذکور تا روز جمعه 10 تیر 1401خبر داد.

حال بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه، مهلت ثبت نام آزمون جذب مترجم را مجدداً و به مدت دو هفته دیگر تا روز جمعه 24 تیر 1401 تمدید کرده است.

مرحله کتبی آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه در روز جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ به صورت تستی و تشریحی، در شهر تهران برگزار خواهد شد.

سن داوطلبان در زمان ثبت‌نام باید حداقل 25 سال تمام باشد.

داوطلبانی قبلاً برای ثبت نام آزمون جذب مترجم اقدام نموده اند، تا پایان مهلت جدید ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت سنجش اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده و ویرایش کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور بدین شرح می باشد:

اطلاعیه‌ تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

پیرو انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ و توجه به اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه به اطلاع می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۴/۱۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه اصلاحی مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا