اخبار

واکنش دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز به خبر اخذ پروانه وکالت توسط یک نوجوان 17 ساله در کالیفرنیا

واکنش دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز به خبر اخذ پروانه وکالت توسط یک نوجوان ۱۷ ساله در کالیفرنیا

واکنش دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز به خبر اخذ پروانه وکالت توسط یک نوجوان 17 ساله در کالیفرنیادکتر رضا یزدی دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز در واکنش به خبر قبولی یک نوجوان 17 ساله در آزمون وکالت کالیفرنیا، به نقد قوانین مقرر در حوزه وکالت پرداخت و گفت: بعد ما حداقل سن تعیین می کنیم.

به گزارش دادرسی نت؛ چند روز پیش خبری مبنی بر فارغ التحصیل شدن یک نوجوان 17 ساله به عنوان جوان ترین فارغ التحصیل حقوق در رسانه های بین المللی منعکس شد. مطابق آن این نوجوان 17 ساله کره ای موفق به قبولی در آزمون وکالت کالیفرنیا شده و پس از ادای سوگند در حرفه وکالت آغاز به کار کرده است.

واکنش دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز به خبر اخذ پروانه وکالت توسط یک نوجوان ۱۷ ساله در کالیفرنیا

پس از انتشار این خبر، دکتر رضا یزدی دبیر کمیسیون بین الملل کانون وکلای مرکز با انتشار ویدیوئی از این خبر در حساب اینستاگرامش نوشت:

نوجوان کالیفرنیایی که در ۱۷ سالگی امتحان کانون وکلای کالیفرنیا را با موفقیت پشت سر گذاشت، پروانه وکالت خود را از کانون وکلای کالیفرنیا اخذ نمود.

او یکی از جوان ترین فارغ التحصیلان حقوق است که تا به حال امتحان کانون وکلای کالیفرنیا را قبول شده و پروانه وکالت گرفته است.

پیتر پارک که اکنون 18 سال دارد، در 13 سالگی در دانشکده حقوق، دانشگاه شمال غربی کالیفرنیا قبول شد و ثبت نام کرد و اوایل امسال هم با موفقیت فارغ التحصیل شد.

بعد ما حداقل سن تعیین می کنیم برای آزمون وکالت! حداقل یاد بگیریم که شایسته سالاری را حاکم کنیم!

گفتنی است مطابق قوانین مربوط به برگزاری آزمون وکالت کانون های وکلای دادگستری در ایران و براساس آگهی های ثبت نام آزمون وکالت منتشر شده، حداقل سن متقاضیان باید 24 سال در هنگام دریافت پروانه وکالت باشد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا